Engagemang
Engagemang
Kundsupport och ärendehantering
Tillgång till information är viktigt för att kunna sköta en verksamhet på ett effektivt sätt. Det kan handla om att sköta en funktion, avdelning eller att samverka inom en organisation. Rätt information vid rätt tillfälle ökar verksamhetens effektivitet och konkurrenskraft. Det ständigt ökande informationsflödet skapar behov av att snabbt organisera information och omvandla den till användbar kunskap. Det är idag en växande marknad för de realtidsmiljöer och händelsestyrda applikationer vilka vi stöder och utvecklar. |
Omvandla information till användbar kunskap
Det är dock inte tillräckligt att bara köpa in och installera ett systemstöd. För att uppleva verklig nytta måste rätt förutsättningar skapas internt med hjälp av de interna processerna. För medarbetarna skapas på så sätt ett synligt och påtagligt värde. Det kräver en arbetsinsats utöver det dagliga arbetet för att sedan kunna uppleva resultatet.
Open End AB har stor kompetens inom kundsupport och ärendehantering. Med bas i vår applikationsplattform utvecklar vi produkter som är anpassade för olika användningsområden som t ex kundsupport, help-/servicedesk, ärendehantering och ITIL. Vi erbjuder även kompletterande kringtjänster som förstudier, kundanpassningar, integrationer med interna och externa system, totalansvar för införandet hos kund samt användarutbildning och support.