Produkter
Eutaxia - ett webbaserat samarbetsverktyg
Eutaxia är verktyget där du och dina kollegor koordinerar era arbetsuppgifter för att mer effektivt kunna uppfylla verksamhetens mål. Ni synkroniserar ert arbete bättre genom att relevant information, kommunikation, prioriteringar och dokument kopplas till rätt arbetsuppgift - på så sätt uppnås en enklare överblick, snabbare beslut och förkortade ledtider.
Eutaxia levereras från servrar placerade hos våra Eutaxiapartners vilket medför att tjänsten är tillgänglig oavsett var du befinner dig. Automatisk backup på din data och kunnig teknisk personal som sköter systemet är något som du får på köpet.
Eutaxia är ett verktyg där du utför dina arbetsuppgifter och samtidigt uppnår ett informationsutbyte med din omgivning.
Genom att koppla ihop arbetsflöde och informationsutbyte sparar du tid, undviker missförstånd och minskar risken för dubbelarbete för dig själv och andra. Du undviker risken att arbetsuppgifter ”faller mellan stolarna” eftersom det är tydligt vem som ansvarar för vad. All historik sparas så att du enkelt kan gå tillbaka i en arbetsuppgift för att kolla vem som gjorde vad och när.